Podstawową kompetencją firmy Netwrix Corporation jest audyt zmian w krytycznych systemach w obszarze całej infrastruktury IT. Jeżeli weźmiemy pod uwagę ilość obsługiwanych platform systemowych, urządzeń oraz aplikacji, okaże się, że Netwrix posiada produkt o najszerszym zasięgu. Innowacyjna technologia, doskonała obsługa klienta oraz przystępne ceny to dodatkowe atuty narzędzi Netwrix. Założona w 2006 roku, firma Netwrix jest obecnie liderem w zakresie audytu zmian, o czym świadczą tysiące zadowolonych klientów na całym świecie. Siedziba firmy znajduje się w Irvine, w Kalifornii, a biura regionalne w New Jersey, Ohio, Gruzji oraz Wielkiej Brytanii. Netwrix jest na 73 pozycji w rankingu Inc. 5000 - na liście 100 najlepszych producentów oprogramowania i ogólnie na 831 pozycji w rankingu Inc. 5000 wśród najszybciej rozwijających się firm prywatnych w Stanach Zjednoczonych w 2013 roku.
Rozwiązania
Audyt zmian jest niezbędnym procesem, służącym do utrzymania wymogów bezpieczeństwa, porządku i zgodności z normami w każdej organizacji. Firmy muszą śledzić zmiany w swoich środowiskach informatycznych i regularnie oceniać aktualną konfigurację systemów w celu jak najszybszego wykrywania naruszeń bezpieczeństwa i rozwiązywania problemów, zapobiegania przestojom oraz utrzymywania pełnej zgodności z normami bezpieczeństwa i przepisami branżowymi. Netwrix zaspokaja te potrzeby poprzez proste, skuteczne i niedrogie narzędzia, które nie wymagają inwazyjnych wdrożeń czy czasochłonnego zaangażowania działu technicznego.
Rozwiązanie NetWrix zapewnia zmiany i audyt "state-in-time" dla najważniejszych platform i aplikacji, w tym Active Directory, Group Policy, serwerów plików, urządzeń pamięci masowej Exchange (np. EMC i NetApp), VMware, Windows Server, SQL Server, SharePoint, i wielu innych oraz pomoc w przestrzeganiu wzrastających wymagań bezpieczeństwa i zgodności.
Silna linia produktów typu freeware
Netwrix oferuje darmowe narzędzia, bez ograniczeń czasowych. Chociaż darmowe narzędzia nie oferują wszystkich funkcji i korzyści dostępnych w pełni funkcjonalnych produktach, to dostarczają specjalistom w dziesiątkach tysięcy organizacji na całym świecie, korzystających z wdrożeń zero-cost, rzeczywiste wyniki i imponujące oszczędności. Ze względu na ich powszechność, darmowe narzędzia Netwrix generują obszerne informacje zwrotne od użytkowników, które pomagają usprawniać całą linię produktów. Daje to korzyści zarówno dla użytkowników korzystających z darmowych rozwiązań jak i klientów korporacyjnych.
Partnerstwo
Netwrix Corporation, w trosce o zapewnienie najwyższej jakości produktów, współpracuje z wieloma wiodącymi organizacjami. Poprzez stałą współpracę z partnerami strategicznymi, takimi jak Microsoft i VMware, Netwrix jest w stanie stale poprawiać swoje rozwiązania, usługi i wsparcie dla coraz większej liczby klientów. Jako członek programu Microsoft Partner Network, Netwrix ma dostęp do treści Microsoft, najnowszych produktów i technologii oraz wsparcia niezbędnego w celu zapewnienia bezproblemowej integracji i kompatybilności produktów.
Klienci
Netwrix szczyci się tym, że dostarcza najwyższej jakości rozwiązania do audytu zmian dla tysięcy organizacji na całym świecie. Dla Netwrix każdy klient jest bardzo ważny, troszczymy się o jego indywidualne potrzeby i zapewniamy profesjonalną obsługę. Lista klientów obejmuje wiele znanych marek z różnych branż, a duża ilość historii sukcesu wyjaśnia, dlaczego tak wielu klientów wybrało właśnie Netwrix.
Co nas wyróżnia
Netwrix zajmuje 1 miejsce wśród firm oferujących usługi związane z audytem zmian. Wszystkie zasoby są skoncentrowane na replikowaniu, a Netwrix jest w tym dużo lepszy, niż jakikolwiek inny producent w branży IT.
Netwrix zapewnia proste, skuteczne i niedrogie rozwiązania zorientowane na problemy w infrastrukturze IT, Dostarczają one prawdziwą wartość, zapewniają natychmiastowy zwrot z inwestycji, jednocześnie przyczyniając się do oszczędzania zasobów, obniżenia kosztów i ochrony inwestycji w IT.
Netwrix jest firmą skoncentrowaną na kliencie, gdzie każda pojedyncza opinia wpływa na technologiczne plany działań. Opinia klientów jest regularnie analizowana na wszystkich poziomach, włączając kierownictwo wyższego szczebla.
Zespół obsługi klienta Netwrix jest ściśle zintegrowany z działem R&D w celu zapewnienia rozwiązywalności problemów na poziomie 99,9%.
Każdy sprzedawca Netwrix, jest wspierany na każdym poziomie, przez 3 przedstawicieli wsparcia oraz 6 programistów. Celem jest zapewnienie realnych rozwiązań, które działają, a nie tylko licencji na oprogramowanie.
Więcej niż 50% budżetu Netwrix jest inwestowane w dział R&D, jest to znacznie więcej niż średnia w branży. Oznacza to, że zwracamy klientom pieniądze w formie udoskonaleń technologicznych i nowych innowacyjnych produktów. Cały dział Research&Development jest wewnątrz firmy (nie w formie outsourcingu), aby zapewnić najlepszą jakość i spójność.
Netwrix w ciągu 16 lat stał się liderem branży i cały czas się doskonali.
Netwrix jest jedną ze 100 najlepszych firm programistycznych w 2013 r. według listy Inc. 5000.